Συνεχίζοντας για δεύτερη χρονιά στο studio Μαυρομιχάλη στην Αθήνα και μετά από έξη sold out παραστάσεις στην Θεσσαλονίκη, η παράσταση ταξιδεύει για τρεις παραστάσεις στην Κρήτη.
Στις 19 Νοεμβρίου στο Κινηματοθέατρο Αστόρια στο Ηράκλειο, στις 21.00
Προπώληση εισιτηρίων: Κινηματοθέατρο Αστόρια
Πληροφορίες- Κρατήσεις: 2810 226191, 6934 115555
Στις 20 Νοεμβρίου στο Στούντιο Όξω νου στα Χανιά, στις 21.00
Προπώληση εισιτηρίων: Στούντιο Όξω νου
Πληροφορίες- Κρατήσεις: 2310 257 218
Στις 21 Νοεμβρίου στο Ωδείο Ρεθύμνου – Αίθουσα Παντελής Πρεβελάκης στο Ρέθυμνο, στις 21.00
Προπώληση εισιτηρίων: Ωδείο Ρεθύμνου (28310 22724)
Πληροφορίες-κρατήσεις: 28310 22724 – 6934 115555
“Το Κιβώτιο”, είναι το μοναδικό μυθιστόρημα του Άρη Αλεξάνδρου και έχει χαρακτηριστεί ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της Νεοελληνικής λογοτεχνίας. Στα τέλη του Ελληνικού εμφυλίου πολέμου, μια ομάδα ανταρτών αναλαμβάνει μετά από σχετική εντολή του Γενικού Αρχηγείου να μεταφέρει, περνώντας μέσα από εχθρικό έδαφος, ένα κιβώτιο αγνώστου περιεχομένου, με παραλήπτες τη διοίκηση μιας ανταρτοκρατούμενης πόλης. Στη διάρκεια της αποστολής η ομάδα αρχίζει να χάνει τα μέλη της σταδιακά μέχρι που τελικά σώζεται ένας μόνο αντάρτης, ο οποίος τελικά κατορθώνει να παραδώσει το κιβώτιο. Όταν όμως φτάνει στον προορισμό του, διαπιστώνεται πως είναι άδειο και ο αντάρτης φυλακίζεται από τους άλλους συντρόφους του ως δολιοφθορέας.
Σε μια συγκλονιστική προσπάθεια να αποδείξει την αθωότητά του, αρχίζει να συντάσσει αναφορές στον ανακριτή, όπου δεν διστάζει να εξηγεί και να ερμηνεύει, το νόημα της παράδοξης αποστολής τους.
Αυτές οι αναφορές, αποτελούν το μυθιστόρημα του Αλεξάνδρου.
Ο συντάκτης των αναφορών δεν γνωρίζει τίποτα για την ταυτότητα του ανακριτή ούτε για τους δεσμώτες του, ούτε αν ο ανακριτής διαβάζει τα όσα του γράφει.
Ο Φώτης Μακρής ερμηνεύει, σε έναν συγκλονιστικό μονόλογο, τον ταραγμένο αυτόν ήρωα που σταδιακά αμφισβητεί κάθε είδους πεποίθηση. “Το Κιβώτιο”, είναι το μοναδικό μυθιστόρημα του Άρη Αλεξάνδρου και έχει χαρακτηριστεί ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της Νεοελληνικής λογοτεχνίας. Το έργο ερμηνεύθηκε από αλληγορία για τον εμφύλιο και ως καταγγελία ενάντια σε κάθε είδους εξουσία, αλλά και ως ένα σχόλιο στον δυτικό πολιτισμό.